(+36-30) 585-5751
(+36-1) 452-0050
info@patronet.hu
1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 5.
(+36-1) 452-0050
WebOkos

Exit popup - jókor, jó helyen!

RSS csatorna
Exit popup - jókor, jó helyen!

Az online világban eddig nem igen volt lehetőség arra, hogy utána nyúljunk azon látogatóinknak, akik oldalunkon megnéznek ezt-azt, majd továbbálltak. Anélkül, hogy rendeltek, feliratkoztak volna vagy letöltöttek volna egy kedvezmény kupont. Eddig!


Elég nagy bajban lenne Colombo, ha a mindig utólag eszébe jutó kérdéssel visszalépve már nem találná ott a gyanúsítottat. Ha a gyanúsított hipp-hopp elillanna. Így viszont az utólag megadott válasz vezet az üdvösséghez.

Az online világban eddig nem igen volt lehetőség arra, hogy utána nyúljunk azon látogatóinknak, akik oldalunkon megnéznek ezt-azt, majd továbbálltak. Anélkül, hogy rendeltek, feliratkoztak volna vagy letöltöttek volna egy kedvezmény kupont.

Az exit popup egy olyan marketing eszköz, mely nagyságrendekkel növelni tudja a számunkra kívánatos konverziót az oldalunkon anélkül, hogy ehhez magasabb látogatószámot kéne produkálnunk.

„Popup? Jaj, csak felugró ablakot ne!”

Tudom, tudom, az egyik legutálatosabb dolog, amikor az adott honlapon történő böngészésünket szakítják meg az állandóan felugráló popup ablakok. Ezeket legalább annyira gyűlöljük, mint a filmeket megszakító reklámokat. Jó, ha ez Neked is eszedbe jutott, de tudd, hogy itt épp hogy nem erről van szó!

A exit popup idomítható

Beállítható, hogy az exit popup kinek, mikor, melyen szituációban jelenjen meg, így ha a beállítások rendben vannak, megjelenése nem válik zavaróvá, csupán egy utolsó kecsegtető ajánlattá, amivel élhetsz vagy sem.

Az intelligens exit popup nem tolakodó. Nem furakszik egyből az arcodba, amikor elkezdesz böngészni egy oldalt. Megjelenésével nem zavarja meg az általad megkezdett folyamatokat vagy a tervezett informálódást.

Jó érzékkel, akarom mondani beállítással – viszont ott és akkor jelenik meg, ahol és amikor nem vált ki ellenállást a látogatóból.

Hogy hol is van pontosan ezt az „ott és akkor”, az attól függ, hogy milyen konverziós célokat szeretnél elérni a látogatóid által.

Ha a honlapodon bejárt útvonalából úgy látod, hogy a felhasználó még nem áll készen a rendelésre/vásárlásra, a távozása előtt felugró exit popuppal kínálj neki egy olyan csalit, aminek nem lehet ellenállni!

De kínálhatsz exit popuppal kedvezménykupont is, melyet a felhasználó a következő vásárlásakor – ha ügyes vagy, határidőt is adsz ennek – válthat be.

A cél a legtöbb esetben az, hogy ne eresszük el a kezét annak, aki egyszer már betévedt hozzánk. Sőt, intézzük úgy, hogy ez a „ragaszkodás” neki se legyen ellenére! Hiszen ha vonzó dolgot kínálunk „ingyen”, a felhasználó önként adja meg e-mail címét.

Ingyen. Nem véletlenül került idézőjelbe ez a szó az imént. Mert ez a látszólag ingyenes adok-kapok valójában egyikőtöknek sincs ingyen. A felhasználó az e-mail címével, Te pedig a csalitermékedbe fektetett munkáddal vagy a kedvezménykuponod miatti árrés-csökkenéssel fizetsz érte. Az a jó, ha mindketten úgy értékelitek, hogy megérte. A felhasználó azért, mert őt érdeklő, értékes tartalmat, kedvezményt kapott, Te pedig azért mert minden egyes e-mail cím az adatbázisodban egy újabb potenciális vásárlót, partnert, ügyfelet eredményezhet.

Milyen a jó exit popup?

Olyan, mint egy jó landing page, kicsiben! Egyetlen célra fókuszál, minden sallang és felesleges szöveg nélkül! Egy figyelemfelkeltő és vágykeltő (Nekem ez kell!-típusú) felhívás, egy mező, ahová emberünk beírhatja e-mail címét, no és persze az elmaradhatatlan elküldés gomb, ami sírva könyörgöm ne azt legyen, hogy „Feliratkozás”, amikor annyi ennél fantáziadúsabb és lehetőség is van erre, pl. „Kérem az ingyenes tippeket!” vagy „Küldjétek a kedvezményt!”

Hiába a jó időzítés, ha a csalitermékünk nem vonzó! Ezen még az exit popup sem tud segíteni! Hogy milyen a jó csalitermék, arról bővebben egy külön cikkben olvashattok hamarosan!

Mikor?

Hát kilépés előtt - hallom előre a választ – azért exit popup! A lehetőségeink azért ennél szélesebbek szerencsére!

Az exit popup olyankor is használható, ha a felhasználó már meglátogatott bizonyos vagy bizonyos számú oldalt. Ha a felhasználó például webáruházunk digitális fényképezőgépek kategóriájában böngészik, megkínálhatjuk őt egy exit popuppal, mely e-mail címéért cserébe egy „10 jó tanács a tökéletes fényképezőgép kiválasztáshoz” anyagot kap.

Az interneten számos ingyenesen - emlékszel! Nem ingyen, csak nem pénzért!:) - használható exit-pop upot találsz, és vannak ennél még aprólékosabb beállításokat lehetővé tevő fizetős rendszerek is.

Te használod már?


Kulcsszavak: A bejegyzéshez nem tartozik kulcsszó
« Vissza
Hozzászólások
Keresés
Ne hagyd, hogy a konkurencia elhúzzon melletted!
Szívesen értesítünk új tippjeinkről, melyekkel Te előzheted be őket!

PatroNet Consulting Kft.

 

(+36-1) 452-0050

(+36-30) 585-5751

 

info--.at.--patronet.hu

1146 Budapest,
Ajtósi Dürer sor 5.
GPS: N 47° 30' 25.815"
E 19° 5' 11.4786"