(+36-1) 452-0050
(+36-1) 452-0051
info@patronet.hu
1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 5.
(+36-1) 452-0050
WebOkos

Tippek, praktikák leendő és gyakorló honlaptulajdonosoknak.

RSS csatorna
 «1»   «2»   «3» 

Te megvennél a boltban egy olyan nadrágot, aminek kicsit rövid a szára és csak behúzott hassal sikerül - csak marha kényelmetlen – begombolni, viszont akciós, és már-már ingyen adják? Hogy hogy jön ez a látszólag ide nem illő kérdés a weboldal sablonokhoz, az hamarosan érthetővé válik! Az interneten számtalan helyen elérhető és ingyen letölthető, vagy jutányos áron megvásárolható weblap sablonok használata nem ördögtől való, de van néhány dolog, amire jó odafigyelni, mielőtt sablon mellett döntesz az egyedi grafikai tervezés helyett.


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1178

A „Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el” kitétel a mai törvényi szabályozás mellett már nem egészen állja meg a helyét, hiszen egy online vásárolt termékre minden különösebb indoklás nélkül 14 napig mondhatjuk azt, hogy köszönjük, mégsem kérjük!
Nem úgy egy honlapnál, ahol kellemetlen, ha a végeredmény nem az lesz, mint amit megálmodtál!
Ezért érdemes jól megválogatni, hogy kit is választunk, ha cégünk, vállalkozásunk weboldalát szeretnénk elkészíttetni, felújíttatni.
De hogy kerülheted el az „Én nem ilyen lovat (akarom mondani weboldalt) akartam!” érzést?
Most 5 pontban bemutatjuk a legfontosabb területeket, és vészjelzőket, melyekkel ajánlatkérésekkor találkozhatsz!


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1388
2015. december 18. Péntek, 15:50

Adni jó, és az adakozás vagy egy nemes ügy felkarolása szép cselekedet akkor is, ha csupán önzetlenül, üzleti célok nélkül tesszük.
Most bemutatjuk, hogy mit és hogyan tehetsz cégként és honlap tulajdonosként egy jó ügyért úgy, hogy végül üzletileg is egy win-win szituáció kerekedjen belőle?


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1537
2015. december 04. Péntek, 13:05

A kedvezménykuponok már jó ideje az egyik legnépszerűbb promóciós eszköznek számítanak a webáruházakban. Ez az exit pop-upok felbukkanásával még inkább erősödött. Személyesen velem esett meg az alábbi történet, amit azért osztok meg Veled, hogy tanulj belőle, hogy hogy nem szabad „kedvezménykupont” adni!


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1469
2015. november 12. Csütörtök, 14:58

2016-ban folytatódik a már idén elkezdődött trend, melynek minden eleme internet használati szokásaink változását követi le. Ha 2016 webdesign trendjét szeretnénk röviden összefoglalni, akkor azt a „Mobilról is komfortosan!” mondattal summázhatnánk.


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 3648

Tudom, hogy nem azzal töltöd napod nagy részét, hogy bújod a jogszabály-változásokat, hátha azok valamelyike honlapodat is érinti, de hogy is szokták mondani? A törvény nem ismerete nem mentesít a törvény alól! A napokban egy kedves Partnerünk kérdése világított rá arra, hogy az Impresszum közzététel kötelezettsége sem ismert dolog minden honlap tulajdonos számára. Íme a legfontosabb dolgok a 2014. év eleje óta kötelező impresszumról!


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1839

A minap fültanúja voltam egy beszélgetésnek. "Menj alá árban!" – kapta tanácsként egy kereskedő a másiktól, aki épp arról kesergett, hogy egyik konkurense a legtöbb megrendelést elhappolja az orra elől. Alig tudtam megállni, hogy bele ne szóljak a beszélgetésbe. Végül megálltam, de itt ki kell írnom magamból a véleményemet és bízom benne, hogy Te is találsz közte sok hasznos ötletet folyamatos önsorsrontó árcsökkentés helyett.


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1311
2015. október 26. Hétfő, 13:42

A Google Adwords hirdetési rendszerét sokan már ki nem hagynák az online marketing eszközeik közül, és mi is bátran ajánljuk, mert egy jól megtervezett és felépített kampány sokat hozhat a konyhára. Persze a Google Adwords azért nem egy önműködő megrendelés-gyár! Van néhány pont, amin a legjobban felépített Adwords kampány is elvérezhet. És itt most nem a kulcsszavakra és a hirdetés szövegekre gondolunk, hanem a gyakran méltatlanul elfeledett fogadó oldalakról.


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1055
2015. október 15. Csütörtök, 12:42

Hopp! Ismét jött egy kitöltött ajánlatkérő vagy megrendelési űrlap! – csillan fel a szemed, amikor e-mail postafiókodban meglátod az értesítő üzenetet.
Aztán ugyanekkora a csalódottság, amikor szembesülsz vele, hogy újra csak egy robot szórakozott Veled. Ennek kiküszöbölését szolgálnák a captchák, amit tán Te is használsz űrlapjaid végén. Most elmondjuk, hogy hogy tarthatod fenn űrlapjaid védelmét anélkül, hogy végletekig eltorzított számok és betűk újra begépelésével hergelnéd az érdeklőidet.


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 2298

Manapság a legtöbb weboldalon találkozhatunk egymás után cserélődő képekkel, szakszerűbb nevén sliderrel.
A legtöbb ilyen vetítést a weboldalak nyitó oldalán találhatjuk, hiszen tudjuk, hogy a képek a figyelemfelkeltés leghatékonyabb eszközei. De vajon azon gondolkodtál-e már, hogy egy slidert is lehet jól vagy rosszul használni? Írásunkból megtudhatod, hogyan érdemes!


Hozzászólások száma: Olvasások száma: 1200
 «1»   «2»   «3» 
Keresés
Ne hagyd, hogy a konkurencia elhúzzon melletted!
Szívesen értesítünk új tippjeinkről, melyekkel Te előzheted be őket!

PatroNet Consulting Kft.
(+36-1) 452-0050
(+36-1) 452-0051
info--.at.--patronet.hu
1146 Budapest,
Ajtósi Dürer sor 5.
GPS: N 47° 30' 25.815"
E 19° 5' 11.4786"