PatroNet CMS
Piackutatási hírek 
az NRC piackutatótól
A KORLÁTOK LEBONTÁSA
Tue, 26 Nov 2019 10:14:46
Ma már tényleg szinte mindent az interneten intézünk – miért épp a piackutatás lenne kivétel? Elérhetőek olyan komplex kutatási platformok, amelyek tökéletes terepet biztosítanak a fókuszcsoportok, mélyinterjúk online térbe költözéséhez – az NRC által fejlesztett Instant Market Research (IMR) épp egy ilyen kutatási szoftver. A A KORLÁTOK LEBONTÁSA bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK
Mon, 25 Nov 2019 13:46:57
Az online vásárlások trendjeit az NRC a 2000-es évek eleje óta vizsgálja. A 2018 első negyedévében indított, célzott E-Commerce Tracking kutatásunkban az e-vásárlók költése mellett az attitűdöket és elvárásokat is rendszeresen nyomon követjük. Ezúttal a férfiak és nők közötti különbségekre voltunk kíváncsiak. A ONLINE VÁSÁRLÁS: NŐK ÉS FÉRFIAK bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI
Mon, 25 Nov 2019 09:55:48
Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés A PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTEL
Thu, 21 Nov 2019 13:00:32
Impulzusvásárlás. Sokat tud róla, aki FMCG területen mozog. Létezik-e ugyanakkor impulzív hitelfelvétel? Ennek járt utána az NRC kutatása 2019 második felében. A HIRTELEN FELINDULÁSBÓL ELKÖVETETT HITELFELVÉTEL bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

ONLINE VÁSÁRLÁS: TRENDEK A 2000-ES ÉVEKTŐL
Fri, 15 Nov 2019 12:15:05
E-kereskedelem alakulása, online vásárlás trendjei. Melyek a gyakran vásárolt termékkategóriák, mik az online vásárlók elvárásai, attitűdjei A ONLINE VÁSÁRLÁS: TRENDEK A 2000-ES ÉVEKTŐL bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.


Mióta létezik a Móra kiadó?


Az Ön neve:


Email címe:

Köszönjük, hogy válaszával hozzájárult szolgáltatásunk további fejlesztéséhez!

Powered by Hewlett-Packard


Híreink RSS formátumban
CsomagokRendszerfunkciókSzolgáltatásainkKeresőoptimalizálásReferenciáinkHonlapkészítésSitemapHírekOnline áruházDomain • Budapest térkép
No Software Patents Google PageRank

 

‹ Oldal elejére ›

 

A weboldalon található anyagok kizárólag a PatroNet Kft. engedélyével és a forrás megjelölésével használhatóak fel.