PatroNet CMS
Piackutatási hírek 
az NRC piackutatótól
SOCIAL MEDIA KONFERENCIA 2020: Kurucz Imre előadása
Thu, 06 Feb 2020 09:48:03
Az NRC idei témája a Social Media 2020 Konferencián: Az X, az Y és a Z generáció social media fogyasztási szokásai (Kurucz Imre előadása) A SOCIAL MEDIA KONFERENCIA 2020: Kurucz Imre előadása bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

EZ A REKLÁMFILM MINDEN KOROSZTÁLYNAK TETSZETT
Fri, 31 Jan 2020 14:16:15
Spotlight reklámteszt az NRC-től videós elemzéssel: A Locomotiv GT 1975-ös albumán megjelent és mindenki által ismert és szeretett „Neked írom a dalt’ című szám a Zwack Unicum-nak készített reklámfilmben is kiválóan szerepelt. A EZ A REKLÁMFILM MINDEN KOROSZTÁLYNAK TETSZETT bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!
Mon, 20 Jan 2020 13:42:47
Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án. A ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció! bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

Facial Recognition Software projektbeszámoló
Thu, 16 Jan 2020 09:38:40
Az NRC által kifejlesztett Facial recognition Software az egész reklámszakma számára hasznot hajthat. Segítéségével pontosabban detektálhatják, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. A Facial Recognition Software projektbeszámoló bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.

Instant Marketing Research projektbeszámoló
Tue, 14 Jan 2020 08:44:39
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára. A Instant Marketing Research projektbeszámoló bejegyzés először a NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. jelent meg.


Mióta létezik a Móra kiadó?


Az Ön neve:


Email címe:

Köszönjük, hogy válaszával hozzájárult szolgáltatásunk további fejlesztéséhez!

Powered by Hewlett-Packard


Híreink RSS formátumban
CsomagokRendszerfunkciókSzolgáltatásainkKeresőoptimalizálásReferenciáinkHonlapkészítésSitemapHírekOnline áruházDomain • Budapest térkép
No Software Patents Google PageRank

 

‹ Oldal elejére ›

 

A weboldalon található anyagok kizárólag a PatroNet Kft. engedélyével és a forrás megjelölésével használhatóak fel.