|
||
|
||
Utoljára talán akkor derültünk ilyen jót, amikor egy 400 fős kis olasz faluban mindent felcímkéztek úgy, mintha ők lennének az internet. Hihetetlenül kreatív megoldás, ami azonnal felhelyezte őket a térképre, és – bár erről nincs információnk, de úgy sejtjük, – valószínűleg a turizmust is igencsak meglendítette. Most egy hasonlóan kreatív ötlet került elő, de a téma teljesen más. A dizájnerként dolgozó Thomas Ollivier nemrég indított kampányt az Instagramon Re:Birth néven, amiben azt képzelte el, a mai modern, netes szolgáltatások melyik 90-es évekbeli divatos eszköznek felelne meg. Ollivier elkészítette a Spotify, az Instagram, a Facebook, a Google, a Netflix, az Adobe Illustrator és a WhatsApp egy-egy 1990-es évekbeli megfelelőjét is, felcímkézve azokat a mostani szolgáltatásokkal. A végeredmény egészen zseniális lett: |
||