2019. június 18.
Színek a weboldalon 5.rész

Miért vigyázz a fekete szín használatával?
A fekete mindig is az egyik legvitatottabb szín volt a webdesignban. Sokan kedvelik, mások viszont erősen óva intenek a használatától. Amit a hatásáról tudni, hogy kifinomultságot, energiát, titokzatosságot, eleganciát, erőt és stílust sugall. És ezek mellett a fehérnek a tökéletes ellentéte. Ez pozitívum is lehet, hiszen erre gyakran szükség van a webdesignban. A weboldalak egyik célja ugyanis is, hogy felkeltsék a figyelmet és valamivel kitűnjenek a többiek közül.

Bővebben »
2019. június 4.
Színek a weboldalon 4. rész

Néhány dolog, amit érdemes tudnod a piros színről Amikor egy ember megszületik, akkor először csak fekete-fehérben látja a világot. Tulajdonképpen az első szín, amit látni fog: a piros. Ugyanez igaz azokra is, akiket agysérülés ér, és eleinte nem látják a színeket. A többi szín csak jóval később lesz érzéklehető számukra. A piros után a zöld, a sárga, majd a kék.

 

Bővebben »
2019. május 28.
Színek a weboldalon 3. rész

A színek nagyon sokat elmondanak egy cégről. Ráadásul a megfelelő szín választása nem csak a márka image-ére és könnyebb azonosíthatóságára van hatással, hanem közvetlenül befolyásolja az eladásokat.

Bővebben »
2019. május 16.
Színek a weboldalon 2. rész

Amikor a saját weboldalunk kialakításáról van szó, akkor minden lehetőséget meg kell ragadni, hogy azt kellően vonzóvá és jól láthatóvá tegyük a felhasználók számára.

Amikor Amikor a saját weboldalunk kialakításáról van szó, akkor minden lehetőséget meg kell ragadni, hogy azt kellően vonzóvá és jól használhatóvá tegyük a felhasználók számára. Mire használhatod a színeket a weboldaladon? - Olvass tovább a következő címen: https://webshark.hu/hirek/szinek-a-weboldalon/
Bővebben »
2019. május 13.
HTTP-ről HTTPS-re történő átállás legfontosabb tudnivalók

2014-ben a Google bejelentette, hogy a HTTPS meglétét rangsorolási tényezőként fogja értékelni. 2018. júliusától pedig a Google Chrome böngésző a nem HTTPS oldalakat már „nem biztonságos” jelzővel illeti. Mindez azt jelenti, hogy nem lehet tovább halogatni a weboldalak HTTPS protokollra történő áttérését, mert ellenkező esetben vissza fognak esni a találati listákon azokkal az oldalakkal szemben, akiknek már rendelkeznek vele, illetve a „nem biztonságos” minősítés a látogatók részéről is egy bizalomvesztést fog jelenteni.

Az alábbi cikkben sorra vesszük a HTTPS átállással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.

Bővebben »
2019. május 6.
Színek a weboldalon: hogyan válaszd ki, és miként kombináld őket?

A színek kiemelt fontosságúak a weboldalaknál, hiszen a színek révén is kommunikálunk a weboldalunk látogatóival. A színeket veszik észre először a felhasználók, amikor egy weboldalra tévednek, és ezek azonnal hatnak az érzelmeikre.

Bővebben »
2019. április 24.
Rég várt funkciót kap idén a Facebook

Mark Zuckerberg még a tavaly májusban tartott F8 nevű fejlesztői konferencián jelentette be, hogy a Facebookra megérkezik a Clear History nevű eszköz, ami több kontrollt ad a felhasználók kezébe adataik felett.

Bővebben »
2019. április 9.
Új korszak kezdődik a Gmail életében

Hivatalosan is használni kezdték az AMP for Email nevű technológiát a Gmail asztali böngészős változatában, aminek köszönhetően az egyszerű levelek interaktív tartalmakká változnak. A hagyományos, statikus e-mailek alapvetően csatolmányokból, szövegből, képekből és linkekből állnak – az AMP-et használó, interaktív e-mailekben viszont

Bővebben »
2019. április 3.
30 éve született, ami mindent megváltoztatott

Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg nem nagyon kell magyarázni, hogy mi az az internet, vagy a világháló. A mai napon a Google-lel együtt világszerte azt ünnepeljük, hogy az akkor 33 éves brit Sir Tim Berners-Lee 1989. márciusában javaslatot tett a www létrehozására, amikor benyújtotta az „Information Management: A Proposal” című dokumentumot főnökének a CERN intézetnél.

Bővebben »
2019. március 28.
Öt tipp, amivel nagyobb biztonságban lehetnek az adatai az interneten

Február 5. a Biztonságosabb Internet Napja, és ennek apropóján a Google megbízásából új felmérést készített a YouGov piackutató cég több mint húsz országban, többek között Magyarországon is. Az eredmények alapján a magyar internetezők leginkább (59%) pénzügyi információik (banki adatok) és (11%) személyes információik (pl. lakcím) biztonságáért aggódnak.

Bővebben »