Online marketing - ingyenes előadás kkv-knak

vallalkozok.hu @ 2009. január 27.

 

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara székházában február ötödikétől Online Marketing Akadémia címmel ingyenes előadássorozat indul. A rendezvényen részt vevő cégek megismerhetik az internetes marketing-eszközök gyakorlati hasznát, megtudhatják, hogyan segíti versenyképességük megtartását a hatékony online megjelenés.

Bár a cégek többsége tisztában van az internet megkerülhetetlen voltával, az online marketing nyújtotta lehetőségeket kevesen ismerik: "Előadássorozatunkat azért indítottuk útjára, hogy olyan kis- és középvállalkozások is elsajátíthassák az internetes marketing alapjait, akik nem rendelkeznek a témában jártas informatikus alkalmazottal. A program során átfogó képet adunk az online marketing-eszközökről: az érdeklődők további tájékozódásukat segítő, alapvető tudáshoz jutnak" - összegzi a rendezvény célját Molnár Tamás, a Pannako webügynökség tulajdonosa, az előadássorozat egyik szervezője.

A rövid, tíz-húsz perces előadások többek közt a látogatottságnövelés, hatékonyság-mérés, valamint a kreatív vírus- és gerillamarketing módszereit ismertetik. A résztvevők azt is megtudhatják, mitől lesz igazán jó egy honlap, illetve mennyit ér egy látogató.

"Az előadásokat öt alkalommal, öt tevékenységi körhöz kapcsolva tartjuk meg, de minden alkalommal azonos előadások hangzanak el. Csupán a szemléltető példák térnek el egymástól; ezeket az adott piaci szegmenshez igazítjuk. A programra csak vállalkozások regisztrálhatnak, minden cég esetében egy fő számára biztosítunk részvételi lehetőséget. További érdeklődők e-mailben jelezhetik részvételi szándékukat - és ha marad hely, ők is ott lehetnek a rendezvényen" - ismerteti a részvételi feltételeket a szervező.

Időpontok, piaci szegmensek
2009. február 5. Egészség, gyógyászat, szépségipar
2009. február 12. Építőipar
2009. február 19. Pénzügyi-, jogi, ingatlan - ügyletek
2009. február 26. Kereskedelem
2009. március 5. Idegenforgalom, turizmus
Regisztráció: http://www.om-akademia.hu

Molnár Tamás szerint az internetes marketing széles körben alkalmazható: gyakorlatilag nincs olyan cég, amely ne tudná használni valamelyik módszert. "A banner-megjelenés például imázsépítésre, a keresőoptimalizálás a közvetlen értékesítés növelésére használható. Sőt, az online marketing segítségével akár előzetes piackutatást is végezhetünk. Így gyorsan kiderül, van-e kereslet egy bizonyos termékre és érdemes-e belevágni az értékesítésbe" - példázza a módszer felhasználási lehetőségeit a szakértő, hozzátéve, hogy az online marketing költségei a cég, illetve a piac méretével arányosak.


« Vissza

Kapcsolódó anyagok

Marketing konferencia kkv-knak